Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij 't Look Pizzeria & Döner Kebab. Meer weten? Ontdek meer
kemper
24 jun 2026 om 21:12
had zonder groente besteld kreeg met en me pizza was verbrand. en 1.5 uur moeten wachten
Joris
20 jun 2026 om 13:45
Schandalig weinig döner in de lahmacun. Ook al is het 1+1 gratis, doe dan geen actie.
Frank
15 jun 2026 om 10:51
top, zelfs tijdens Nederland tegen Japan geleverd
Bas
13 jun 2026 om 22:20
goed verpakt en smaakt goed. helaas was het wel lauw en was extra vlees niet echt extra maar gewoon langere onhandigere stukken.
Wies
7 jun 2026 om 20:52
Vandaag viel de kwaliteit van onze bestelling tegen. De bezorging duurde erg lang en de frietjes en de nuggets waren te lang gebakken. Gewoon niet smaakvol.
Laura
5 jun 2026 om 22:12
no there was a hair in food i vomited
Sofiane
2 jun 2026 om 2:21
Heerlijke schotel en een snelle service
Bart
30 mei 2026 om 21:24
Uur te laat
D
29 mei 2026 om 21:54
Houd je van pizza en vlees? Bestel pizza ‘t look, dan ben je het mannetje.
Bruno
29 mei 2026 om 1:38
The food was terrible. The portions were very disappointing there was very little meat and hardly any seasoning in the dürüm, and it came without sauce. As for the burger, I’ve never had such a poor one.
van
28 mei 2026 om 20:35
zoals altijd lekker en vriendelijke bezorging
Wies
26 mei 2026 om 12:56
goed warm, lekker klaargemaakt.